Hát, így állunk

Az a helyzet, hogy ezzel a Külső Keleti Körúttal kapcsolatban eljutottunk odáig, hogy mindkét oldalon kezd elmenni az érvelés a demagógia felé, az indulatok pedig egyre jobban elszabadulnak. És ilyen légkörben kellene értelmes párbeszédet folytatni.
Ezért is linkelem be ezt az írást… mert igyekszik objektív lenni, miközben szépen összeszedi, mi is történt eddig, milyen aspektusai vannak az elképzelésnek. Nekem, civil szemmel teljesen elfogadható az írás, habár egy-két helyen bizonytalan vagyok. Például arról fogalmam sincs, a 4-es metró fúrópajzsa vágna-e akkora lyukat a földbe, hogy elférjen benne a két sáv – de a leginkább bosszantó az, hogy a vita nem ilyesmikről szól. Hanem faszságokról.

4 Comments

  1. Jó is, hogy eszembe juttattad a domének miatt. :)

  2. Én tudod az egésszel kapcsolatban csak azt nem értem (na jó, persze értem, mindenki tudja, hogy a magyar politikusok mennyire szűklátókörűek és korruptak), hogyha az a vasútvonal már amúgy is ott van, akkor miért nem használják azt? Csak le kéne még egy vágányt fektetni és mehetne rajta villamos.

    Nem jutott még eszébe senkinek, hogy környezetbarát és “EU-konform” megoldás lehetne az, hogy pl. az amúgy is felújítandó Kökitől a vasúti síneken kihozzanak rajta egy gyorsvillamost? Kétfeszültségűt, Németországban van rá példa, nem is egy. Eljön a volt pakura-tavakig a vasút sínen, ott leágazik, végig a Burma-vonalon és utána kimegy az Alacskára és/vagy Pestszentimrére. Esetleg tovább, Gyálra. Az ottlakók szerintem a seggüket vernék a földhöz örömükben, ha egy ilyen lehetőséggel 15-20 perc alatt bent lennének a Kökin kényelmesen, gyorsan, dugómentesen (a busszal ellentétben).

  3. Köszi, majd írok a srácnak.

    A villamost egyébként az egyik fórumon feldobta egy hapi, de lehurrogták. Annyiból igazuk volt, hogy ez, ebben a háborúban, csak mellékszál. (Persze, logikus lenne, de itt minden forint pluszköltségért vér fog folyni.)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *