Nocsak

Nálunk hetente ki kell tölteni egy excel táblát, hogy napi bontásban milyen tevékenységekre hány órát fordítottunk. A nyaralás előtti hétre jellemző, hogy már csak ilyeneket írtam be, hogy ‘kurva nagy szopás, 2 óra’, ‘fasz emailek megválaszolása, 2 óra’, stb…
Ma megkerestek a főnöki vonalon, hogy legyek kedves egy kicsit árnyaltabban fogalmazni, mert hőn szeretett vezéreim igen sok idejét veszi el az én munkaidő nyílvántartásom kozmetikázása.

Ember… hát itt már mindent elolvasnak…?

1 Comment

  1. Az előző munkahelyemen nekünk is mindig kellett tölteni a timesheetet, ami tényleg hasznos összesítéseket hozott ki. Egyedi fejlesztésű webes rendszer volt, amiben a főnökök naprakészen tudták követni a projektek megtérülését, erőforrástípusok foglalását, költséghelyeket. Utáltuk tölteni, mert mindig elfelejtettük, és utólag az ember már nehezen rekonstruálta, hogy mi hány óra volt.

    Az új helyemen januárban jött fölém egy főnök, aki felvetette, hogy gondolkodjak rajta, hogyan csinálnék egy webes timesheet-rendszert. Azóta nagyon ügyesen kerülöm a témát, de szerencsére ő sem hozta azóta szóba. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Discover more from MiVanVelem

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading