Kiváncsi vagyok, él-e Magyarországon olyan ember, akinek sikerült is valaha a T-Home telefonos cég telefonos ügyfélszolgálatát telefonon elérnie? Napok óta próbálom nappal is, este is – épp most tettem le a telefont, 25 percnyi ügyfélváró zene zörejek meghallgatása után – de nem tudok ügyintézővel beszélni.
Lassan sajnálhatják, mert amekkora káromkodásözönt rögzíthetnének, hetekig azon szórakozna a webkettő.
2010. September 17. Friday at 07:00
Valamelyik értékesítés menüpont. Na ott tuti felveszi valaki :),aztán majd átkapcsolnak az illetékeshez.
2010. September 17. Friday at 08:14
Aha. Ezt én is próbáltam. Aztán átkapcsolva ugyanúgy kezdődik elölről az egész várakozás. Tavaly százhúsz, ötvenkettő, százötvenegy perc volt volt a mérleg, mire sikeredett áthelyezés ügyében találni valakit.
Rájöttünk, hogy sokkal, de sokkal egyszerűbb bemenni egy tpontba, mert ott ugyanazt a lerázós-átverős dumát nyomják, de átlag csak húsz-hatvan perc, sorszámhúzós várakozás után.
2010. September 17. Friday at 08:19
igen, a nemvagyokügyféldeazakaroklenni menöpontot kell megnyomni, azt magasabb prioritásra van állítva.
én tegnap (nem ezzel a menüvel) 25 perc alatt hibabejelentettem, amiből fél perc volt a beszéd.
2010. September 17. Friday at 08:57
Szerintem örüljetek, hogy nem UPC előfizetők vagytok. Este hat után egy email jelszó átírás a telefonos ügyfélelhárításon keresztül több mint 40 perc volt.
A T-akárminél én azt a trükköt alkalmazom, hogy egy kiemelt ügyfél nevében hívom a vállalati ügyfélszolgát és megkérem, hogy más ügyemet is elintézze.
2010. September 17. Friday at 15:50
Mi az Távészak Zrt, amit az átnevezőkommandós támadás előtti nevén Dunántúli GSM céggel szoptunk. Először az ügyfélszámot kérték, vagy nyomjak kettőskeresztet. Kettőskeresztre megszakadt. Ezt játszottuk 10x.
Aztán meglett az ügyfélszám, akkor meg mondták, hogy kiemelt ügyfélként 8 és 6 között telefonáljunk, ne este.
Szopjanak vikinget.