BKV-

Erre csak azt tudom mondani, finoman, nőiesen: a büdös kurva anyátokat basszátok meg ti redves köcsög parasztok.
Három olyan buszjáratot szüntetnek meg, melyeket nap, mint nap használtam munkábajáráshoz. Nem vagyok egy koránkelő típus, rendszerint 9 körül szálltam fel rájuk, amikor már húsz percenként jártak… ülőhely sosem volt rajtuk, már a külvárosban sem. Ezek lettek volna kihasználatlanok?

A XVIII. Kerületben összevonják a 182-es és gyors párját a 282-es, illetve a 184-284-es járatokat (vagyis a gyorsok megszűnnek),

Ebből például tuti lázadás lesz. Pár évvel ezelőtt a Derkovits utcában útlezárások voltak, ugyanis túl sokan használták menekülőútnak a Nefelejcs-Derkovits utcát. A lakosság fellázadt, lezárták az útszakaszt. (Foteleket raktak ki, élőláncot alkottak.) Akkor lett vége a rendbontásnak, amikor forgalomelijesztő betontömböket raktak le és a buszforgalmat a felére csökkentették, azzal, hogy bevezették a gyorsjáratokat, melyek a Gyömrői úton mentek.
Na most, két eset lehetséges:
– A két megszűntetett járat mellett besűrítik a 182/184 járatokat -> ekkor a lakóknak lesz megint elegük.
– Nem változtatják, vagy ritkítják a 182/184 járatokat -> ekkor viszont az utazóközönség fogja beverni az ablakokat, ugyanis ez a négy járat már eddig is szinte mindig zsúfoltan közlekedett.

Gyakorlatilag megszűnik a 30-as busz is (Újpest-Keleti pu. között járt), ami csak Újpest-Központig jön majd be Káposztásmegyer felől.

Újpesttől kifelé marad a 12 percenként járó 147-es, ha pedig a Hősök Tere, Oktogon környékén lesz dolgom (gyerek iskolája, Netacademia) utazhatom körbe a fél világot, egy csomó átszállással. Ja, mondanom sem kell, ezen a vonalon se nagyon szokott ülőhely lenni.

Nem értem, de tényleg nem. Hogy a francba lehetne rávenni egy állami céget arra, hogy szolgáltasson? Ha jól olvastam 6 milliárd forintról van szó. Ennek tíz-tizenötszörösét megeszi a MÁV, aki ráadásul nem is csinál érte semmit, maximum sztrájkol. Még akkor is, amikor nem mondja. De tényleg, mi kellene ahhoz, hogy ezek rádöbbenjenek arra, hogy mi a dolguk? Fel kellene lógatni néhány főnököt a lámpavasra?

Arról nem is beszélve, hogy ha ilyan faszparaszt, fűnyíróelvű, rövidlátó takarékoskodásra állnak rá, hogy a francba lesz itt akármilyen fejlesztés is? Márpedig lenne mit, nem is keveset.

[Update]
Hamster… kínomban röhögök.

13 thoughts on “BKV-

  1. Hát én is cifráztam néhány sornyit, miközben a vezérkar válogatott kínhalálát vizionáltam…
    9-es busz ritkítása: naponta használom, és még sose sikerült rá üres, kihasználatlan állapotban felszállnom. néhány éve még babakocsizván napközben, nem csúcsidőben többször előfordult, hogy az ajtóban lógó karba tett kezű utasok tették meg tétjeiket, hogy felférek e, majd csukódott be az ajtó anélkül, hogy akár csak eséylem lett volna erre.
    AMúgy kis engedetlenségi harcot folyatok a BKV ügyfélszolgálatával, és a 83-as trolipótlón tapasztalt anomáliákat írom nekik rendületlenül, utóbb már ritkábban. POnt ma kaptam választ egy 5 hete írt levelemre, amely szószerint megegyezett az témában első levelemre szeptemberben adott válaszukkal. A szöveg kétségtelen udvarias, ügyfélbarát és megértő tónusú, csak így sokadszor olvasva mindez kissé hm, hogy is mondjam, hát hiteltelen.

  2. Óbudai vagyok, a Kolosy térről a terv szerint csupán a HÉV-et használhatom majd, ha a belvárosba mennék. A 6-os, a 60-as, a 86-os szinte mindíg tele van. Bármilyen napszakban. Oda s vissza is.

  3. Nem műfajom sajnos. De az embernek tényleg kinyílik a Halálcsillag a zsebében… …ha belegondolok, hogy a BKV hány napomat lopta el… …pedig csak 34 éves vagyok.

  4. Én a 30-ast csak nagy ritkán és csak 1 megállóra szoktam használni a Keleti felől, de ezek szerint már arra sem lesz esélyem, pedig a piros 20-as nem áll meg ott ahol szeretném. Pedig mindig is erősen ki volt használva hétvégén is. Tehet a BKV egy szívességet a pénzünkért.

  5. Racionalizalni kell, szoval csak hajra BKV :)

    Ruhellem a BKV-t sok eve, ezert:
    – Autozok
    – Orulok ezeknek a valtozasoknak, szepen lassan teret nyitnak alternativ kozlekedesi vallalatoknak.

    (Azert azt latni kell, hogy amig nincs eselye egy alternativ (magan) kozlekedesi vallalatnak a varosban, addig van meg hova sullyednie szinvonalban es emelkednie arban a BKVnak.)

  6. Szindbad,

    Ezzel csak az a baj, hogy egy ilyen folyamat baromi lassú. Én olyan húsz évvel ezelőtt hangoztattam, hogy minden centinek örülök, amellyel mélyebbre süllyed a magyar foci – mert egy határon túl már kimegy belőle ez a sok mocskos pénz és amatőr alapon újraszervervezve (lsd. Faroer-szigetek) talán lesz újből keresnivalónk.
    Eltelt húsz év, a magyar foci hihetetlen mélységekbe süllyedt, 500 néző már nézőcsúcsnak számít – de a pénz még mindig nem ment ki belőle.

  7. Erre nem lehet mást mondani, csak azt, hogy:
    Magyarország 2008.

    Nemrég olvastam 1 cikket. Saját szavaimmal röviden:
    A II. világháború után egész Európát újjá kellett építeni. A nyugati vezetők akkor a jövő közlekedési eszközének a gépkocsit látták.
    Így nagyon sok villamos és troli pályát nem építettek újjá.
    Az 1980-as években a politikusok rájöttek, hogy rossz döntés volt mellőzni a villamosokat, trolikat.
    Gőzerővel elkezdték építeni ezeket.

    Magyarország, mint minden másban tisztességes lemaradással, de követi a nyugatot. Még annak ellenére is, hogy látja a nyugat példáját.
    Ott már rájöttek, egy nagyváros csak jó tömegközlekedessél maradhat élhető.
    Erre mit csinálnak ma Magyarországon? Tönkreteszik a tömegközlekedést.
    Én csak “gratulálni” tudok a döntéshozónak!

    (meg lehet, hogy nagyon jó üzlet az üzemanyag adótartalma)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *