Azért annak is megvan a hangulata, amikor az ember megoldást keres egy problémára és egy alapvetően angol(?) nyelvű oldalon beleütközik a saját írásába.
Azok a szürke hétköznapok
Azért annak is megvan a hangulata, amikor az ember megoldást keres egy problémára és egy alapvetően angol(?) nyelvű oldalon beleütközik a saját írásába.
2008. December 04. Thursday at 21:01
na most erre a kbxxxx idezetre a megfelelo forumon sokat fogok hivatkozni…
2008. December 04. Thursday at 21:10
Na, várjál, ha hivatkozni akarsz rá, akkor kell a link is. Azt ugyanis nem lopták el:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;257761
2008. December 06. Saturday at 07:18
Kedves JoeP!
Nem ez az alkalmas hely a kérdezésre, de érdekelne eléggé:
Mikor kimentek pl. migrálni stb egy céghez, a helyi rendszergazdák hogy élik meg? Megalázónak tartják, hogy nem őket bízták meg, vagy inkább megkönnyebbülnek, hogy nem övék a felelősség?
Köszi :)
2008. December 06. Saturday at 08:32
Olyan még nem volt. Mármint olyan, hogy egy vadidegen céghez mentünk volna ki migrálni.
Mi elsősorban üzemeltető cég vagyunk, nekem is az elsődleges munkám az L3-as szintű üzemeltetői támogatás.
Ebből következik, hogy a helyi rendszergazdákkal már a projektek előtt is van valamilyen kapcsolatunk. A ‘béka lenyeletése’ jóval korábban megtörténik, mint amikor megbízást kapunk egy-egy migráció lebonyolítására.
A tapasztalatom az, hogy ha kisebb zökkenőkkel is, de normális munkakapcsolat szokott kialakulni. Minden cég IT életében bekövetkeznek olyan hibák, melyeket a helyi erők már nem tudnak megoldani, mi pedig igen. És egy idő után inkább örülnek neki, hogy ott állunk mögöttük. (A migrációk pedig, jellegüknél fogva, olyanok, hogy valami régiről állnak át újra. A helyi üzemeltetők ismerik a régit, de nem ismerik az újat. Mégha voltak is tanfolyamon, nem szívesen vállalnák a felelősséget egy vadonatúj rendszer bevezetésére. Ezért általában nincs féltékenység, hogy ezt inkább mi csináljuk.)
ps. A kisebb zökkenőkről. Amikor megkapunk egy outsourcing megbízást, az azért soha nem egyszerű történet. Ha az ügyfélnek korábban nem volt normális insource informatikája, akkor nincs semmi gond. De ha volt… akkor ott bizony lesz egy csomó felesleges ember. Ráadásul pont a jobban képzett informatikusok lesznek feleslegesek. Volt már példa rá, hogy átvettük őket, de a tapasztalat azt mutatja, hogy ez se működik mindig. Nálunk nagyon más a munkatempó, mint amit az ember a puha, kényelmes insource világban megszokott.
2008. December 06. Saturday at 13:22
Értem, köszönöm az infókat :)
2008. December 06. Saturday at 18:37
amikor meg banki RG voltam, en ezt ugy eltem meg, hogy vegre nem a napi rutin, es jon valaki, akitol valami ujat leshetek el / tanulhatok, es meg csak felelossegem sincs.