Azt szeretem magamban, hogy hiába futok neki sokadszor is fejjel a falnak, mindig van kedvem új hipotéziseket gyártani és újból odaállni a rajtvonalra.
Ma délután például megint bringát szereltem. Azt hittem, már mindent tudok a kerekek pneumatikus részeiről, de rájöttem, hogy nem. Ugyanis a ráf és a belső gumi között van egy műanyag csík, egy ún. tömlővédő. Ez oké, találkoztam már vele rengetegszer. Csakhogy baromira nem mindegy, milyen széles ez a szalag… és hogyan van behelyezve. Ugyan nincs leírva sehol, de mára kikisérleteztem, hogy nekem a 20 mm. vastag szalag a jó. Előtte viszont a külvárosi mesterember 16 mm-es szalagot tett be – ami nem lett volna még tragédia, hiszen gyárilag is olyan volt… csakhogy a hapi rosszul rakta be. El-el volt csúszva. Ami azt jelentette, hogy pár milliméterrel ugyan, de kilátszottak a védőszalag alól a küllők lyukai. Márpedig, ha kilátszottak, akkor azokba a lyukakba a keményre pumpált belső bele is tudott türemkedni – innentől pedig csak idő kérdése volt a defekt.
Gyk. kidobtam mindkét védőszalagot, újrahúztam, lecseréltem a belsőket gyári Continental belsőkre – és bónuszként felszereltem egy hajókürtöt.
Nagy reményekkel nézek a következő hetek felé.
2008. August 22. Friday at 09:28
“Nagy reményekkel nézek a következő hetek felé.”
Defektet fogsz kapni. Sokat.
2008. August 22. Friday at 10:51
Te miért nem lottózol?
2008. August 22. Friday at 11:13
Józsi! Képet akar a nép a kürtről! Meg beszámolót arról, hogy mennyire jött be neked. Mert az enyém kényelmetlen, ritkán használom.