A reggeli zuhanyzásnál tűnt fel a csajok új szerzeménye: LUX Sparkling Morning tusfürdő. Zöld tea, citrom aromával.
Eszem megáll. Hihetetlen. Az egyik borzalom, hogy ennyire hülyének nézik az embereket. Hogy azt fogja gondolni a csóka, hogy mivel a zöld tea – teintartalma révén – erősen stimuláló hatású – így biztos majd az illata is az lesz. A másik borzalom, hogy ez a stratégia működik. A hatás bejön az ún. agyunk ún. hátsó bejáratán. Tehát semmi más dolguk nincs, mint elnevezni ezt a marketingborzalmat ‘szikrázó reggel’-nek és figyelni a bekábított embereket, ahogy veszik a tusfürdőt és várják reggel a szikrákat.
Viszonylag ritkán szoktam női tusfürdőkkel zuhanyozni, de ezt most kipróbáltam.
Nulla. Nemcsak a frissítő hatása, hanem az illatmegőrző képessége is.
Kábé annyira működik, mint az AXE másnaposságra ajánlott Antihangover tusfürdője.
2006. February 07. Tuesday at 14:44
Ez még mindig jobb, mint a narancsos-tejes tusfürdő, ami hasonló marketingfogás, viszont heves hányinger jött rám a benne levő aroma-vegyszer szagától.
2006. February 08. Wednesday at 11:34
az antihangoverrol legalabb mindig a doom jut az eszembe . majdnem vilagit a sotetben:)