Vagy mégsem.
Eredetileg levelet akartam írni, melyet elküldök az ügyfélszolgálatnak, de aztán úgy alakultak a dolgok, hogy csak legyintettem. Nem érdemlik meg.
Vásárolni szerettem volna 95e forintért valami elektromos cuccot. Elég sok helyen lehetett kapni ennyiért. Ilyenkor az Extreme Digital-t szoktam választani, mert itt van pár kilométerre egy átvevő helyük, mely ráadásul útba is esik, hiszen mellette szoktunk bevásárolni. Kinéztem a terméket, elmentettem a linkjét. Majd ha lesz időm, akkor megrendelem.
Közben viszont kaptam egy levelet. Az Extreme Digital-tól. Hogy Kedves József, sok boldog születésnapot. És ennek örömére adnak egy 5% kedvezményről szóló kupont.
Nocsak. Nem sokba szoktam nézni a marketing akciókat, de ez most jól jött. 5000 forintért már lehajol az ember. Különösen úgy, ha anélkül is ott venné meg a cuccot.
Elérkezett a vásárlás ideje. Beléptem, bedobtam a terméket a kosárba, beírtam a kuponkódot, aztán… nem tudtam tovább menni. Közölte, hogy hibás a kód. Leellenőriztem. Jó volt. Ezután elolvastam a levelüket alaposabban. És igen, az apróbetűs rész végén ott volt, hogy a kód csak raktáron lévő termékre érvényes.
Hogy miért? Ne kérdezd. Semmi értelmes magyarázatot sem tudok mondani rá. De így van.
Az a kütyü, melyet venni akartam, nem volt raktáron. (Pontosabban más színben volt, de az nem jöhetett szóba.)
Ne tudd meg, mennyire felhúztam magam. Az ilyesmi értelmetlen korlátozás nálam már a szarrágás kategóriába esik. Ki is léptem. Vásároljon nálatok a harapós ló.
Pontosabban, aludtam rá pár napot. Időnként ránéztem. Majd miután nem változott semmi, úgy döntöttem, hogy inkább egy piszok távoli boltban veszem meg, mert hozzácsaptam egy későbben beszerzendő hozzávalót is, mely csak ott volt kapható. Igaz, 25 kilométer oda, ugyanannyi vissza, de legfeljebb bringázok egy jót.
Vedd észre, hogy mennyire “sikeres” volt az akció. Egy már eleve eldöntött vásárlástól sikerült vele eltántorítaniuk, de úgy, hogy a keserű szájíz miatt hónapokig meg sem fog fordulni a fejemben, hogy tőlük vásároljak. Csak gratulálni tudok a marketingesüknek.
Ja, az utósztori. Miután megrendeltem a távoli boltban és értesítettek, hogy megérkezett, indulás előtt még ránéztem az Edigital oldalára, hogyan áll a termék. Már raktáron volt. Csak éppen 10e forinttal drágábban. Miközben ahol vettem, ott is friss beszerzésű volt a cucc (gyakorlatilag előző napos, amikor megrendeltem, még nem volt nekik raktáron, amikor beszerezték, írtak, én meg mentem), azaz nem változhatott jelentősen a beszerzési ára.
Disclaimer: Ez kábé két héttel ezelőtti írás, csak az úti beszámolók miatt került ennyire hátra. Akkor még nem zuhant ekkora szakadékba a forint, azaz a hirtelen árfolyamváltozás még nem indokolhatta a hirtelen árváltoztatást.
2018. July 05. Thursday at 12:42
Budaörsi üzletük:
– hívószámot kell(ene) kérni, nincs benne papír, rögzít de nem nyomtat.
– üzletben érkező össz-vissz 3 vásárló persze megnyomja a gombot néhányszor
– hívószám megjelenik, persze senki nem jelentkezik rá*
– 10 perc várakozás
– és ez minden “üres” hívószámnál ismétlődik…
* ennél a pontnál lett szólva a pultosnak, hogy hát biza azért nem jön senki mert nem jó a nyomtatótok.
a megrendelt terméket kb 1 óra várakozás után sikerült átvenni, csak azért ilyen hamar, mert az előttem lévő emberke elkezdett üvöltözni.
Részemről soha többet.
2018. July 06. Friday at 14:52
Hasonlósn szofisztikált megfontolásból (közel vannak) szoktam tőlük vásárolni. De múltkor épp máshol vettem volna valami, azonnal is volt, meg ötszázzal olcsóbban is. Viszont a rendelési formon nem engedte bemásolni az ímélcímet. Mimic typing se ment, tudtam volna még egyet cselezni, de inkább viszamentem az Edigitál oldalára, lassabban és drágábban vettem, amit akartam. Milyen nüanszokon múlik, min idegeli föl magát a vevő.
Nekem a vakon jelszó begépelés, hülye karakterek követelés és a bemásolás tiltása amúgy is vörös posztó. És valami rejtélyes okból egyre terjed ez a baromság.