- Első családi autónk (Warszawa) rendszáma (60-as évek vége): IB 40-64
- Második családi autónk (Lada) rendszáma (70-es évek): IS 61-88
- Harmadik családi autónk (Lada) rendszáma (80-as évek): PR 76-04 (*)
- Első saját autó (Lada) rendszáma (1992-1995): ???
- Második saját autó (Trabant) rendszáma (1996-1997): ???
- Harmadik saját autó (Opel) rendszáma (1997-2002): ???
- Negyedik saját autó (Ford) rendszáma (2002-2007): DYN-??? (*)
- Ötödik saját autó (Chevrolet) rendszáma (2007-): KTW-898 (**)
(*): Csak órákkal a piszkozat megírása után jutott eszembe.
(**): Ahogy eladom, pár év múlva már erre sem fogok emlékezni.
2014. December 29. Monday at 23:58
Opel BIW-???
2014. December 30. Tuesday at 00:08
Még az is lehet. Nem igazán emlékszem.
2015. January 02. Friday at 16:49
Segíts ki légyszíves: a hatalmas Ford-ra emlékeszem (bordó volt?), de az Opel milyen típus volt?
2015. January 02. Friday at 17:03
Ugyanaz, mint Karesznak. Egy 1985-ös Opel Rekord 2,3TD. (A Ford pedig egy V6 3000 Cosworth Scorpio volt.)
2015. January 02. Friday at 17:48
Sajna nem ugrik be az Opel, pedig a “parkoló” autóira nagyjából emlékszem.
Most biztosan visszasírod a V6-ot mióta az üzemenyag ára ennyire lement ;
2015. January 02. Friday at 17:59
Pedig nem nehéz felidézni. Képes Karcsinak és nekem is két tökegyforma fehér Opel Rekordunk volt, púpos motorháztetővel.
A V6-nál nem a benzinár volt a gáz (az átlagfogyasztása 12 liter volt, ekkora batártól ez teljesen korrekt, úgy, hogy benne volt a város is), hanem az, hogy tízévesen sorra rohadtak ki belőle az egyébként filléres, de beszerezhetetlen alkatrészek. Én meg végül már nem mertem elindulni vele hosszabb útra. (Egyébként sem volt egy olcsón szervízelhető jószág, évente 6-700e forintot hagytam autószerelőnél.)