Ezért érdemes nyelveket gyerekkorban tanulni

  • Első családi autónk (Warszawa) rendszáma (60-as évek vége): IB 40-64
  • Második családi autónk (Lada) rendszáma (70-es évek): IS 61-88
  • Harmadik családi autónk (Lada) rendszáma (80-as évek): PR 76-04 (*)
  • Első saját autó (Lada) rendszáma (1992-1995): ???
  • Második saját autó (Trabant) rendszáma (1996-1997): ???
  • Harmadik saját autó (Opel) rendszáma (1997-2002): ???
  • Negyedik saját autó (Ford) rendszáma (2002-2007): DYN-??? (*)
  • Ötödik saját autó (Chevrolet) rendszáma (2007-): KTW-898 (**)

(*): Csak órákkal a piszkozat megírása után jutott eszembe.
(**): Ahogy eladom, pár év múlva már erre sem fogok emlékezni.

6 Comments

  1. Még az is lehet. Nem igazán emlékszem.

  2. Segíts ki légyszíves: a hatalmas Ford-ra emlékeszem (bordó volt?), de az Opel milyen típus volt?

  3. Ugyanaz, mint Karesznak. Egy 1985-ös Opel Rekord 2,3TD. (A Ford pedig egy V6 3000 Cosworth Scorpio volt.)

  4. Sajna nem ugrik be az Opel, pedig a “parkoló” autóira nagyjából emlékszem.
    Most biztosan visszasírod a V6-ot mióta az üzemenyag ára ennyire lement ;

  5. Pedig nem nehéz felidézni. Képes Karcsinak és nekem is két tökegyforma fehér Opel Rekordunk volt, púpos motorháztetővel.
    A V6-nál nem a benzinár volt a gáz (az átlagfogyasztása 12 liter volt, ekkora batártól ez teljesen korrekt, úgy, hogy benne volt a város is), hanem az, hogy tízévesen sorra rohadtak ki belőle az egyébként filléres, de beszerezhetetlen alkatrészek. Én meg végül már nem mertem elindulni vele hosszabb útra. (Egyébként sem volt egy olcsón szervízelhető jószág, évente 6-700e forintot hagytam autószerelőnél.)

Leave a Reply to winR Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Discover more from MiVanVelem

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading