A kollégám szokta volt mondani: hoppá retikül!! Na és közben bitang bamba módon meresztgeti a szemeit és vakarja a fejét. Ergo: ügyfél beszarása folyamatban!!! :-)))
Jókat vigyorogtam, de jelen esetben pont fordított volt a helyzet: az utóbbi időben kétszer is előfordult, hogy elmondtam a szakinak a problémámat, ő elmondta a hipotézisét és erre mondtam én rá, hogy nem hangzik túl jól.
2013. July 01. Monday at 12:07
Hali!
Na ez milyen már, egy rövidke nyúlfarknyi post, egy új kategóriában.
Lesz hosszabb írás, vagy csak dörmögsz itt, mint egy medve, brumm!
:D
2013. July 01. Monday at 12:12
Ez az ilyen egymondatos, dörmögős posztok kategóriája. Van, ami pont így, ilyen röviden jó.
2013. July 01. Monday at 12:39
Ma pont egy olyan telefont kaptam amire ez lett volna a megfelelő válasz, de most mondtam volna, hogy azt itt találják? :-)
2013. July 01. Monday at 12:40
Legjobb, mikor a vezető szakember halkan, de monoton hangon kántálja maga elé, hogy az a lényeg, hogy ne essünk pánikba… :) :)
2013. July 01. Monday at 16:10
A “lehetne ennel rosszabb is” cimu mantra se szokott jobb lenni.
De ketseg kivul a “hoppa” vezeti a rangsort.
2013. July 01. Monday at 16:50
mindig legyen nálad törölköző.
2013. July 01. Monday at 19:07
A kollégám szokta volt mondani: hoppá retikül!! Na és közben bitang bamba módon meresztgeti a szemeit és vakarja a fejét. Ergo: ügyfél beszarása folyamatban!!! :-)))
2013. July 01. Monday at 21:04
Jókat vigyorogtam, de jelen esetben pont fordított volt a helyzet: az utóbbi időben kétszer is előfordult, hogy elmondtam a szakinak a problémámat, ő elmondta a hipotézisét és erre mondtam én rá, hogy nem hangzik túl jól.
2013. July 02. Tuesday at 05:51
Vágom csak ez egy tipikus szitu volt, hát azért….. :-))
2013. July 02. Tuesday at 22:05
“ura vagyok a helyzetnek”
2013. July 02. Tuesday at 22:07
@hokuszpk: Ez különösen akkor jó, amikor már csorog a veríték a szaki homlokán. :)