T-Rex

Ez már annyira fáj, hogy jó.

Augusztus 10-én voltam a T-akárminél. Vettem egy USB sticket, melynél rossz helyre dugtam be a SIMM kártyát, ahová jól be is szorult. Visszavittem. Kaptam egy ideiglenes USB modemet, amíg az enyémet megműtik.

– Mikor jöjjek vissza érte?
– Majd küldünk SMS-t.

Nem küldtek. Jó 3 hét múlva bementem, rákérdeztem, mit ád az ég, már náluk volt a javított készülék. (A cserébe adott kütyü nem működött egy percig sem.)
Ekkor már ravaszabb voltam, vittem magammal netbookot. Kipróbáltam a visszakapott sticket. Naná, hogy nem volt jó. Megmutattam a pacáknak, hümmögött visszavette. Amikor ideadta újból az ideiglenest, a sarkamra álltam. Megmutattam a netbookban, hogy ez is szar. Kaptam egy másikat. Kipróbáltam, működött.

– Ezért mikor jöjjek?
– Küldünk SMS-t.
– Úgy, mint a múltkor?
– Nem kapott?
– Egy darabot sem.
– Pedig szoktunk küldeni.
– Pedig nem.
– De.
– Nem.
– De most biztosan küldünk.
– Úgy legyen.

Természetesen nem küldtek. Most jóval később – október közepén – mentem be érte, mert éppen volt más dolgom is.

– Meg lett javítva az USB stick?
– Hajjaj, de még mikor. Nem vette észre, hogy az ideiglenes nem működött?
– Nem.
– Letiltottuk. Mert nem jött be időben a javítottért.
– Küldtek SMS-t?
– Biztosan.
– Küldtek a fenét. Pedig hogyan fogadkoztak, hogy most tényleg küldeni fognak.
– Vegye tudomásul, hogy semmi nem kötelez minket arra, hogy küldjünk. Vagy küldünk, vagy nem.
– Aha.

A napokban kaptam ajánlott küldeményt. Nej vette fel, mert én aggresszív idegbeteg állat leszek, ha be kell mennem egy postahivatalba. A T-izétől jött, benne egy dörgő hangú figyelmeztetés: mivel a többszöri értesítés után (!!!) sem mentem el a megjavított készülékemért, így fenntartják a jogot, hogy becsapják a zaciba. Nehogymár raktározniuk kelljen.

Csak néztem, néztem a levelet. Most hívjam fel őket és ordítsam le az ügyintéző haját? Dehát ez egy olyan telefontársaság, melyet képtelenség telefonon elérni. (A 0-24 ügyfélszolgálat nappal foglalt, este meg nem veszik fel.) Menjek akkor be? Lassan annyira utálom őket, mint a postát, dehogyis pazarlom rájuk az időmet.
Legyintettem egyet. A stick itt van nálam, az ideigleneset meg leadtam. Tőlem azt vágnak be a zálogházba, amit akarnak. Hülye banda.

9 Comments

  1. Így olvasva szórakoztató :-)

    Szerintem amennyi eszük van az usb stickre küldték az sms-t, azon kellett volna nézegetned. Persze még az is lehet, hogy abból is a tiedre, ami épp náluk volt ugye.

  2. Nem fogadta ám el a szerdát, na de túljártam az eszén!

  3. A T a legjobb. Közel 2 hónapunkba került lemondani egy előfizetést náluk, 6 telefonhívás, 5 e-mail, 3 fax, illetve egy személyes találka után (utóbbi volt a legjobb, szőkep’csa gyakorlatilag kizavart az ügyfélszolgálati irodából). Persze nem ezeknek köszönhetően, hanem egy Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek címzett bejelentést követően. Akkor az illetékes osztályvezető asszony hirtelenjében személyesen válaszolt és holmi adminisztrációs hibát emlegetett. Jelenleg másfél hónapja várjuk a pénzt, amivel tartoznak.

  4. Azért nem betűkkel írják rá, hogy hogy kell betenni a sim kártyát, mert sokan nem tudnak olvasni. Ellenben a fonetikus jeleket még az ufok is megértik… (ja és a világ összes országának a nyelvén rá sem férne, de nyugodjatok meg a piktogramokat még a busmanok is megértik:) ) de azért vicces :)

  5. A T-okeletes pelda az igazi melysotet hazudos burokraciara. Egeszen elkepeszto.

  6. nem csak a T… en az Invitelnel jartam ugy, hogy meg 3 honappal az ADSL lemondasa utan is kuldtek a szamlat, melle a dorgedelmes leveleket, hogy akkora hatralekom van, hogy ramkuldik a verolegenyeket, ha nem fizetek… akkor kuldtem egy olyan levelet (elotte csak szamtalan telefon, email, fax ment nekik) aminek a vegen megemlitettem az NHH-t meg az ISO tanusitvanyukat kiallito ceget mint kovetkezo forumot. Felhivtak, elnezest kertek. Valaszoltak az allitolag sosem megerkezett email-ekre es ujra elnezest kertek. Aztan kaptam levelet valami kozepvezetotol aki szinten biztositott arrol, hogy most mar beken fognak hagyni es bocsika. Igy megy ez…

  7. Nem tudom, hogy mit szoptok ennyit a T-vel. Nekem anno az előző lakásba megrendelni is igen rövid ideig tartott a telefonvonalat és lemondani is. Kifizettem az utolsó számlát nekik, kikapcsolták, csókolom, nem is piszkáltuk egymást többet.

    Valamit nem jól csináltok. :)

  8. Sokkal nyugodtabb az életem, mióta nem állok semmilyen kapcsolatban a T-vel :)

    A T- mint közüzemi szolgáltató? Az ég óvjon tőle.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Discover more from MiVanVelem

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading