Annyiból E, hogy van benne elektromosság. Csak nem a hajtásban, hanem az első/hátsó váltó lett rádióvezérlésű. A fék pedig hidrós tárcsafék, szóval egyáltalán nincs bowden az új bringán.
Mivel az új országútit csak később említés, akkor a graveleden van elektromos váltó? Milyen típus? Arról nem tervezel írni egy bemutatót? Érdekel a konstrukció.
A megjelenések és a történések időrendje elég rendesen összekeveredett a nyáron. A helyzet az, hogy a gravel bringám már másfél éves, a párom (nagyjából ugyanolyan) gravel bringáját pedig gyakorlatilag egyszerre (két nap eltéréssel) vettük augusztusban az országútimmal. Az utóbbinak van elektromos váltója, egy Sram Rival eTap AXS. (Elég sűrű volt az augusztus, ezért történt olyan későn a firmware frissítés.)
2023. September 07. Thursday at 23:02
e-Ciklid lett neked is?
2023. September 07. Thursday at 23:05
Annyiból E, hogy van benne elektromosság. Csak nem a hajtásban, hanem az első/hátsó váltó lett rádióvezérlésű. A fék pedig hidrós tárcsafék, szóval egyáltalán nincs bowden az új bringán.
2023. September 15. Friday at 08:17
Mivel az új országútit csak később említés, akkor a graveleden van elektromos váltó? Milyen típus? Arról nem tervezel írni egy bemutatót? Érdekel a konstrukció.
2023. September 15. Friday at 08:25
A megjelenések és a történések időrendje elég rendesen összekeveredett a nyáron. A helyzet az, hogy a gravel bringám már másfél éves, a párom (nagyjából ugyanolyan) gravel bringáját pedig gyakorlatilag egyszerre (két nap eltéréssel) vettük augusztusban az országútimmal. Az utóbbinak van elektromos váltója, egy Sram Rival eTap AXS. (Elég sűrű volt az augusztus, ezért történt olyan későn a firmware frissítés.)
2023. September 26. Tuesday at 10:41
Na, mikor olvasunk rola reszletesen?
2023. September 26. Tuesday at 12:58
Hamarosan. A nyers írás már készen van, még lesz egy revízió és utána beáll a várakozási sorba.