Habár a videó címe még az, hogy gravelteszt, de itt már csak aszfalt játszott. Ez ugyanis a sorozat lezárása. A nyolc videó elkészítése, publikálása három hónapra húzódott szét, de a valóságban a bringa elsőkörös tesztelése a vásárlásától számított két héten belül megtörtént.
Az utolsó résznél értem el oda, hogy visszavittem a bicót a szervízbe, a szokásos finomhangolásra. Utána persze megint le kellett tesztelnem, mit csinál a váltó meredek emelkedőn. (Korábban ugyanis ez állítódott el.) Emellett ebben a két hétben szereztem be külső mikrofont a gopróhoz, nyilván azt is ki akartam próbálni.
A mikrofon első tesztje tragikus lett, nem vett egy kummantásnyi hangot sem. A következő napon a Farkasréti temetőnél teszteltem a váltót, rendben működött. Ekkor már a mikrofon is. De később kiderült, sajnos meglehetősen fájdalmasan, hogy a mikrofonnak nem beállítási problémái vannak, hanem kontakthibás. Emiatt ment félre a balatonalmádi, illetve a kazincbarcikai videó.
De most még csak ott járunk, hogy vége az elsőkörös teszteknek, hamarosan pedig jönnek a túratesztek.