Működik a marketing

Auchan. Pénztár. Idősebb pár. A kosarukban Star Wars akciófigurák, kezükben matricásfüzet.

(Ha volt elegendő matricád, akkor féláron kaphattad meg a plüssbabát.)

– Ezekre a matricákra mát nincs szükség – közölte a pénztárosnő.
– Hogyhogy?
– Visszavonták. Tegnaptól mindenkinek féláron adjuk a babákat.

Néma csönd.

– De attól még kapunk matricát? – érdeklődött bátortalanul a bácsi.
– Persze – bólintott a pénztárosnő – Már adom is.

6 Comments

  1. és ha csak úgy gyüjtötték a matricákat? lehet nem is tudták milyen értékük van…

  2. Pont erről van szó.

  3. “az unokának megigértem” marketing? :)

  4. Nem, a gyűjtőszenvedélyre alapozó marketing.

  5. A lakosság leoktatására kéne 5 milliárd állami pénzt költeni, hogy a büdös életbe ne vegyenek többet ilyen matricás faszságot, mert
    – átbaszás, nem jársz jól vele
    – felesleges papírgyártás, környzetszennyezés
    – időelbaszás, csak a sorbanállás lesz hosszabb a pontgyűjtő kártyás, matricás, plüspatkányos baromságok miatt

    Vagy különadót kivetni rá…

  6. Elgondolkoztam ezen…
    Szerintem az idős embereket még arra nevelték, ne dobjanak ki semmit.
    Meg talán azért gyűjtögetik , hogy féláron kapjanak valamit. A nyugdíj kevés, az unokának meg kell az ünnepre ajándékféle. Meglehet tévedek, ezért elnézést a többiektől.
    Mondjuk én sorra kidobálom a matricákat, vagy odaadom egy jobban rászorulónak.
    Mert valljuk be sokaknak nem lesz szép az ünnep :-(

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Discover more from MiVanVelem

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading