Jelzem, teljes erővel beindult a Heroes Happen Here karikatúrasorozat. Az érzéseim… felemásak. Szemmel láthatóan nem a harapós (biting) vonalat viszik, hanem a családi cartoon stripe-ok édes-keserű vonalát, gyerekszájjal persze. Apuka informatikus, a család… meg úgy van körülötte. Nincs is ezzel semmi baj – anno én is megpróbálkoztam vele – vannak sokan, akiknek pont ez jön be. Ami viszont nem tetszik, az a túlrajzolás. Hogy fényképész hasonlattal éljek: az egy rossz portré, ahol a személy mellett minden tűéles. Elviszi a figyelmet az alanyról. Ugyanezt érzem ezeknél a rajzoknál is: majdhogynem festmény minőségű kockák, szemet gyönyörködtető összhatás… de 1 perc múlva már nem is emlékszem, mi volt a poén. (Szemben ugye mondjuk a Napirajzzal, ahol aztán…)
De az élet messze nem ilyen egyszerű. Itt van például egy mai felfedezés. Végigvigyorogtam a délelőttöt a rajzokon – pedig ezek is túl vannak rajzolva. De valahogy mégsem veszi el a rajzminőség a fókuszt az isteni szikráról.
2008. February 02. Saturday at 15:42
igen… de míg a Microsoft-é marketing, a többi amit említesz nem az :-D mit vársz egy marketing-teremtvénytől??? :-DD
ps..
érzed… Microsoft… nem M$ :-DDD
2008. February 02. Saturday at 16:51
Attól, hogy marketing, még lehetne jó. Sőt, lehet, hogy sokaknak az is.
Most tettem fel egy másik írást, abban van egy másik karikatúrasorozat – nem marketing, mégis nagyon hasonlít a HHH sorozatra. Amerikában az ilyesmire van igény.
De ettől még szerintem… túl sok.
2008. February 02. Saturday at 19:56
Remélem, nem leszek nagyon buta, de ugye az xkcd-t ismered? :)
2008. February 02. Saturday at 21:42
Persze. Műszaki mérnök vagyok, karikatúra kedvelő is – már miért ne ismerném? ;-)
2008. February 03. Sunday at 11:21
Félve is kérdeztem :).