Korábban többször is a pumpámra gyanakodtam, de miután lecseréltem, a sorozat csak nem szakadt meg.
Ma mentem egy kisebb kört, erőnlétfejlesztésileg – és megint kaptam egy defektet. Idén tavasszal eddig négyszer vettem elő a bringát, ebből háromszor defektet kaptam. Egy kicsit kezd szignifikáns lenni a dolog. Meg bosszantó.
Be is tértem egy kerékpáros üzletbe, hogy vágják tele a belsőmet takonnyal. Közölték, hogy ezt a fajta szelepet nem lehet szemből lenyomni. Jó, akkor adjanak gyárilag feltöltött belsőt. Azt meg nem ajánlják, rosszak a tapasztalataik. Aha. Akkor adjanak gumibelső védő szalagot. A hapi felhívta a dílert, közölték, hogy Magyarországon nem tartanak ilyen anyagot. Akkor mi van? – kezdtem türelmetlenkedni. Van kevlár védőszalag. Oké, kérek. De csak montikhoz van. Jó, és megrendelésre? Nem rendelnek.
Itt állunk. Most éppen olyan üzletet keresek, ahol el is akarnak adni és láttak már országúti gépet.
Nem lesz egyszerű.
2006. April 24. Monday at 22:59
Joep,
remélem amikor a defektet javitottad a kulsot megnezted, ohgy nem -e maradt benne szalka, tuske vagy valami? Mert az emberek rednre elfelejtik ezt megnezni aztan panaszkodnak ohgy minidg defektet kapnak (:.
“Akkor adjanak gumibelső védő szalagot.”
Eztigy a felnire akarod (kullok fole) vagy a belsogumi kulso peremere?
udv,
adriankoooo
2006. April 24. Monday at 23:34
remélem amikor a defektet javitottad a kulsot megnezted
Persze. Ilyesmit elég egyszer beszívni, hogy utána mindig végigtapogassa a külső belsejét az ember.
Eztigy a felnire akarod (kullok fole) vagy a belsogumi kulso peremere?
Fogalmam sincs. A megadott linken hirdetnek egy szalagot, mely segít a probléma megoldásában. Nyilván vagy a kereskedő vagy a manual majd megmondja, hogyan kell felhasználni. (Elképzelni valahogy úgy tudom, hogy ez a cucc befekszik a belső és a külső közé. De ez csak tipp.)
2006. April 25. Tuesday at 08:19
Ja mostmár értem, hogy milyet akarsz. Emlékszem régen az öregek félbevágott tűzoltó locsoló tömlőt használtak erre a célra, na azt télleg nem jukasztotta át semmi (: .
2006. April 25. Tuesday at 09:57
A lyuk mindig a belsőgumi külső oldalán van?
A tömlővédő szalag pedig becsapás. Ha jól sejtem van elég rossz belsőd, vágd szét hosszában és abba bugyoláld az ép belsőt és így szereld össze.
2006. April 25. Tuesday at 10:06
A lyuk általában ott van, ahol átszúrja valami. Legutóbb egy tövis, előtte meg egy üvegszilánk.
2006. April 25. Tuesday at 10:25
JoeP
1, hajtas pajtas bolt, kizart, hogy nincs ilyen szalagjuk. A futar csavok napi 100-150-et mennek, biztos tudnak neked okosat mondani.
2, montikhoz minden van. :) De csak azert mert itthon a varosi kerekparozas meg gyerekcipo es mindenki montit akar.
3, a takony temat mondtam neked, azt bizony senki nem szereti, igazabol csak turazni szoktak vinni, hogy ha mar minden kotel szakad, ne kelljen mondjuk 30km-ert tolni hazafele.
2006. April 25. Tuesday at 13:18
JoeP,
ha megtalalnam a siteon a mail cimed akkor adnek egy talszamot meg egy nevet ahol biztosan segitenek. de mivel nam talalom (vak vagyok es lusta) kerlek dobj egyet te az enyemre.
horasz@gmail.com
Horasz
2006. April 25. Tuesday at 16:54
“A lyuk általában ott van, ahol átszúrja valami. Legutóbb egy tövis, előtte meg egy üvegszilánk.”
Felmerült bennem, hogy esetleg fémszilánk okoz defektet (felniről, küllőanyáról le tud pattanni szilánk).
Mindenesetre annál olcsóbb megoldás mint amit írtam nemnagyon van…
2006. April 25. Tuesday at 19:31
Al,
1. A HP-re már gondoltam, hogy megkérdezem őket.
3. Mástól meg a szalagról hallottam rosszakat. Holnap megyek egy takonyszakértőhöz, kíváncsi vagyok, mit fog mondani.
2006. April 25. Tuesday at 19:34
Zsolo, olyan is lehetett – a nagy tömegben eddig két olyan defektem is volt (tavaly), ahol nem találtam bűnöst.
2006. April 25. Tuesday at 20:19
JoeP,
Valasz ment:)
2006. April 25. Tuesday at 23:38
JoeP
Vasarlas elott – barmi is legyen az – en mindenkeppen bemennek a HP boltba, mert amirol nalunk nincs tapasztalat, az nem tortenhet meg varosban. :)
2006. April 25. Tuesday at 23:59
Oké. Holnapra úgysem volt ötletem, merre túrázzak.:)
2006. April 26. Wednesday at 00:00
Horasz,
Biztos? Még nem kaptam semmit.
2006. April 26. Wednesday at 13:16
Al,
Voltam ma a Mária utcában, elbeszélgettem egy sráccal. Az lett a vége, hogy sorry, de az országúti bringa ilyen műfaj. Legyen nálam tartalékbelső, gumiragasztó készlet és pumpa – meg bízzak a szerencsémben.
2006. April 26. Wednesday at 16:29
Feladó: Horasz
Küldő: gmail.com
Címzett: petrenyi@szolgaltatodneve.hu
Dátum: 2006.04.25. 20:17
Tárgy: Re: defekt tema
De ujra kuldom. remelem meg nem keso.
H.
2006. April 26. Wednesday at 19:47
A levelezőm utálja a leveleződet: megint nem kaptam semmit.
Későnek nem késő, olvashattad, nem tudok/fogok semmit sem csinálni ezügyben.
Esetleg próbáld meg a jpetrenyi kukac gmail pont com címet.
2006. April 26. Wednesday at 19:58
Elkuldtem erre is. erdekes a levelezod. a gmailrol irogatok alinux flame listara is es ott aztan igazan komolyan veszik azt h a mailek szabvanyosak legyenek, megfelelo kodolassal es headinggel.
Elment most, remelem megerkezik:)
H.
2006. April 26. Wednesday at 21:17
Szerintem te csak szórakozol velem. :-D
Erre a címre sem kaptam semmit. (Pedig mindkét postafiók működik, kapok leveleket.)
A levelezős duma csak idétlenkedés volt, a kliensnek – és a beállításainak – igazából semmi köze ahhoz, hogy mi érkezik a szerverre.:)
2006. April 26. Wednesday at 22:04
Pedig nemm fogom magam es elkuldoma z egyik shell accomrol. Bme-s cimrol varj levelet.
H.
2006. April 26. Wednesday at 22:28
Megvan!
Egy rég elfeledett szabály pont elkapta a leveleidet. Mea maxima culpa.
2006. April 26. Wednesday at 22:36
Mar kezdtem azt hinni h a gmail nem muxik. Remelem a leirt info is hasznos:)
H.
2006. April 26. Wednesday at 22:47
Ja. Válaszoltam is.
Megkaptad? :-DD
2006. April 27. Thursday at 13:13
Majd ma este megnezem, melohelyrol nincs ssh kifele:)
H.
2006. August 02. Wednesday at 18:42
Kerékpárgumi-automata Pécsett és felétek? ;-)