Még mindig marketing

Tegyük fel, hogy tejfeldolgozással foglalkozol. Tegyük fel, hogy rögtön az elején szétválasztod a zsíros anyagot a többitől. Hogyan árulod? Hát úgy, hogy a zsírszegény cuccokat kalóriaszegényként reklámozod, a zsírosakat meg energiabombaként. Nem, még véletlenül sem fordítva: mind az ‘energiaszegény’, mind a ‘kalóriabomba’ rossz üzenet. Nagyon rossz.

4 thoughts on “Még mindig marketing

  1. Azt gondolom, érdemes lenne hosszabban kifejtened, mert ennek így nincs meg a…..mije is? Ja igen, a vége. Az lemaradt.
    :)

    Amúgy már többször jelezni akartam, hogy a kommentelő formon, ahol ezt írom, a TAB nyomogatásával nem lehet rálépni a Milyen nap van most? mezőre. (Chrome, Windows)
    Pontosabban a tab orderrel lehet valami, mert az összes létező link után sorra kerül az is. De kifejezetten nem a website input után jön… Olyan, mintha ez a mező valahogy csak minden más után kerülne ki a weblapra.
    Nem nagy gáz, csak 10-ből 9-szer elfelejtem és lépkedek bőszen, hiába…

  2. Pedig van különbség és a marketing ezt pontosan tudja is. A kalória egy potenciál, mely első körben zsír/háj formájában jelentkezik. Az energia meg az, amit már elhasználtál ugrálásra, fekvőtámaszra, háztömb körbefutására.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *