Supportálni valakit telefonon keresztül, aki saját maga által fejlesztett levelezőklienst használ. Állítólag szabványosan. Titkosított forgalommal. Exchange 2003 szerverrel. Általam és általa is hozzáférhetetlen Exchange 2003 szerverrel.
És valami nem igazán működik.
2014. May 06. Tuesday at 20:18
írd alá a titoktartási nyilatkozatot, és kérd el a kliens forráskódját, aztán majd kidebugoljuk :D)
2014. May 06. Tuesday at 20:21
Ja. :)
2014. May 07. Wednesday at 11:17
En ezeket egyszeruen oldom meg: ha thunderbirdben/outlookban/oe-ben/windows mail -ben a hiba nem reprodukalhato, akkor nem ismerem el, mint hibat, es ennyi. Hasznaljon tamogatott levelezoklienst, vagy tanulja meg az SMTP/IMAP protokollokat. Koszi.
2014. May 07. Wednesday at 11:20
@hrongyorgy: Háát… ezt ne vedd sértésnek, egyszerűen csak tényközlés: még van hová fejlődnöd.
2014. May 08. Thursday at 12:42
Nem veszem annak. Egyrészt céges policy, másrészt a legtöbb esetben tényleg az van, hogy a kliens nem képes rendesen kommunikálni, és nekünk meg nem feladatunk mindenféle szedett-vedett kliens támogatása. Nincs kapacitas tizenháromezer-négyszáztizenötféle e-mail kliens támogatására, a kettő is sok.