Nagy Burma

Megint egy rövid írás jön.

Egy topiktárs végigment/bringázott a Nagy Burma vasútvonalon és bőszen fényképezett. Így néz ki az a vasútvonal, melyet hol az egyik, hol a másik fél rángatott elő a KKK körüli vitákban.

Ennek a fantomvonalnak – azon kívül, hogy itt megy el mellettünk – van egy érdekes bája: habár több helyen be van nőve bokrokkal, le van zárva betontuskókkal, darabok hiányoznak belőle (egy szakaszon konkrétan 1.5 kilométernyi darab), szóval mindezek ellenére legalább két nagyforgalmú útnál (Halomi út, Péterhalmi út) működő fénysorompó készteti a 30 kmh korlátozás betartására a forgalmat. Sőt, láttam már olyat is, hogy a fénysorompón beragadt a piros lámpa. De az átjáró megszűntetése drágább lenne, mint az üzemeltetése.

This entry was posted in KKK.

5 thoughts on “Nagy Burma

  1. “De az átjáró megszűntetése drágább lenne, mint az üzemeltetése.”
    Én is úgy gondolom, ez így van. Éppen most készítettünk ajánlatot egy fényjelzős sorompó bontásra, igaz, jóval nagyobb forgalmú vasútvonalon, és az kb. 15 millióra jött ki. Ezek után szerinted ki finanszírozná a bontás költségét? :-D

  2. Tekintve hogy a legtobben tabla nelkul is betartjak a 30 kmh-t, foleg roviditett ideju lampas keresztezodesekben, szerintem csak felesleges penzkidobas lenne a tablak legyartatasa.

  3. Burma-vasút ma már csak egy régi emlék abból az átkosrendszerből amikor még termelő üzemeket szolgált ki a vonal !!! Pl.Cséry-szeméttelep/Szemere-telepi kavicsbánya stb.stb. Azért amikor a ez a vonal élt igazán az a 2-dik világháború és 1984 közöttre tehető ! 1984 és 1992 közt a szállítás egyre kevesebb lett az üzemek termelése csökkent le ! Rendszerváltás után az etnikai rézbőrűek szépen de lassan a vasútvágányokat ellopták !!!!! A vasútvonal már sose lesz az ami régen volt…………….

  4. A sínlopásban biztos vagy? Pár hónappal ezelőtt pucolta ki a MÁV a nyomvonalat, az Üllői úttól végig lehet sétálni a Nagykőrösi útig. Magam is többször megtettem és csak egy kábé 20 méteres szakaszon hiányzik a sín, a többi megvan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *