And if you cry out I’m gonna push it, push it, push it some more… a la la la la long

Jajj, kérdezdmeg, kérdezdmeg… mit csináltam ma délután?
Én azt fogom válaszolni: – Találd ki! ‘D’ betűvel kezdődik!
És erre harsány vigyorral vágod majd rá: – És efektetszereltéljózsi a vége!

Eredeti terveimben az szerepelt, hogy két napig csak kibírja ez a szutyok hamis Konti, aztán a hétvégén beruházok. Nos, nem bírta ki. Első nap, hazafelé, nagyjából a Hungária krt – Kerepesi sarkon feladta. Szétszedtem, ragasztás mentén böszme nagy lyuk. Katód. Meg anyód.
Mivel otthon jelentősen megcsappant a tartalékgumi készletem, csak a másik szutyok, a sunyiban leeresztős Panaracer gumi volt nálam. Beraktam, felpuppantottam. Hazáig csak kibírja.
Nem bírta ki. A József Attila lakótelepen ‘Pssssst!’ mondta a vadászblézer az a nyomorult belső. Szétszedtem. Baromi nagy kráter a gumin. Nagy kedvem lett volna telefonálni Nejnek, hogy ‘Babám, vigyél haza’… de aztán eszembe jutott Pepin bácsi jelmondata (az osztrák katona mindig győz!), így nekiálltam ismét szerelni. Cseregumim már nem volt, kénytelen voltam azt az ocsmányságot megragasztani. Külön élmény volt, hogy a nemrég vásárolt gumiragasztó készletből már csak egy foltom maradt. Nem nagyon hibázhattam… de gumiragasztásban egyszerűen már képtelen vagyok. Simán megy behunyott szemmel is.

Innentől már sima volt. Este negyed kilencre haza is értem. Jobb, ha nem is gondolok bele, mi mindent kellett volna már tegnap este megcsinálnom.

Ne kérdezd, én sem értem, honnan van bennem ez a türelem. (Kicsit úgy érzem magam, mint Pepin öccse, Francin a motorkerékpárjával.) De bármilyen furcsa is, határozottan bízom benne, hogy egyszer rendbejön minden. Csak találnom kell egy üzletet, ahol lehet eredeti Continental gumit venni. Mert külvárosban (Újpest, Pestlőrinc) csak hamisított Conti van, azt meg látod, mennyit tud. A Probike-nál sem volt, ráadásul jól rámsózták ezt a baromi szar Panaracert. De egyszer biztosan meglesz. Szombaton pl. megyek a Hugo-ba, ha lesz, akkor bevásárolok.

Még mindig itt ülsz a monitor előtt? Mars azonnal Continental részvényt venni!

21 thoughts on “And if you cry out I’m gonna push it, push it, push it some more… a la la la la long

  1. Bocs, semmi rosszzindulat nincs bennem. Tényleg. Miért lenne.

    De ez már, ne haragudj, de muszáj sírnom, nevetnem, röhögnöm, nem bírom…
    Részvétem!

    Nem lehet, hogy ez vaalami átok?

    Mindenkin van valami, mert ilyen…

    Bocs… Tényleg egy kicsit be is vagyok sörözve.
    De én már elgondolkodnék rajta, hogy elhagyjam ezt a bolygót. :))))))))))
    De semmiképpen sem biciklivel :)))))))))))))

  2. Asszem most nekiugrok az ‘ongyogyito kerekpar kifejlesztese’ c. projektnek.
    Elso korben cel a menetkozbeni gumifelfujas es foltozas megoldasa.
    Ugylatom lenne kereslet egy ilyen biciklire. Meghogy Continental reszveny. Innovacio kerem innovacio ! :D)

  3. Nem lehet, hogy kicsit túl sok BAR-ra fújod?
    Igen is, meg nem is. Ha alacsony nyomásra fújom, akkor sorra kapom a felütéses defekteket. Elég egy járdaszegély, egy kő, egy villamossín… és kész. Tesztelve. Ezért kell magasabb nyomásra pumpálni – azt viszont a gagyi, hamisított gumik nem bírják.

    Megoldás: jó minőségű gumi. Ha lehet kapni. (Árban nem jelentős a különbség.)

  4. Hány bart tudsz kb belefújni menetközben?
    A kézipumpán nincs nyomásmérő, de olyan 3-ra saccolom. (Viszont az első benzinkútnál utána szoktam nyomni, ez kúttól függően 5-7 bar-t jelent.)

  5. Nem, mostanában megállok 7-en. Odahaza csak akkor pumpálok rá, ha gyengébb benzinkútnál voltam.

    A Schwalbe… külsőben nem rossz, belsőben nem ismerem. De ha lehet, maradok a Continental-nál.

  6. Hosszabb ideig biciklin letüdőzni a szmogot sem túl egészséges. Nem mondom, hogy ne biciklizz máskor, amikor nem munkába igyekszel…

    Vagy vegyél egy összteleszkópos bringát – tömör gumival:))))

  7. Volt egy cikk az Indexen régebben. Megvizsgálták a külső kerületekből a belvárosba bejutás 3 módját: autó, BKV, robogó. A robogó toronymagasan a legrövidebb időt futotta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *