Egy rövid telefonbeszélgetés

A buszmegállóban álldogálltam, amikor csörgött a telefon.
– Halló, Petrényi József – szóltam bele.
– Jó napot kívánok, XY vagyok a T-Kábeltől. Örömmel közlöm, hogy Ön azon szerencsések közé tartozik, akik…
– Viszonthallásra – nyomtam ki.
Ugye, logikus?

Az alapkérdés az, hogy ‘kinek az érdeke?’.

  • Ha neki jó, ő nyer a bolton, akkor egyfelől ne jöjjön ilyen falmelléki szöveggel, másfelől meg én tudom, mi kell nekem, ha tényleg kell, akkor majd megkeresem őket.
  • Ha nekem jó… akkor egy lépéssel tovább kell gondolkodni. Ugye ingyen kaja nincs, tehát ha a T-Kábel valamivel meg akar ajándékozni, akkor annak valahol máshol kell látnia a hasznát. Lehet például egy sorsolás, ahol a nyertesek kapnak valamit… de ekkor neki emellé nagy hírverést is kell csapnia, hogy marketing oldalon bejöjjenek a kiadásai. Csendben megajándékozni az embereket nem kifizetődő. Nos, ilyen akcióról viszont nem tudok, ergo marad az első lehetőség.

4 thoughts on “Egy rövid telefonbeszélgetés

  1. Történetesen tényleg van egy olyan akció, ahol ingyen adnak valamit, mert tesztelnek vele. Egy ismerős se hitte el elsőre, de másodikra már igen. Plazmatévét kapnak 3 hónapra.

  2. Oké, ez a harmadik eset. De elhanyagolhatóan ritka.
    (Egyébként most megnéztem a weblapot, valószínűleg a set-top box-szal rendelkezőknek meghírdetett kedvezményes HBO előfizetést próbálta rámsózni a hölgy.)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *