Mondatok, melyeket feljegyeztem, de végül kimaradtak az adott írásokból

A kitartóan tanuló informatikus végül elnyeri jutalmát – megszabadul a user support kötelességétől.
……::…….::::::::…..:.::.::.::..::..::…:..:::…::::::………

Ha azt mondod egy reklámra, hogy ‘úristen, ez milyen szar’ – akkor a reklám már megtette a dolgát: áttörte a védőburkodat, felkeltette a figyelmedet, rögzítette agyadban a márka nevét.
……::…….::::::::…..:.::.::.::..::..::…:..:::…::::::………

A szülők betegségei figyelmeztetések a gyereknek.
……::…….::::::::…..:.::.::.::..::..::…:..:::…::::::………

Ha nem tudod, hogy nem lehet megcsinálni – még az is lehet, hogy megcsinálod.
……::…….::::::::…..:.::.::.::..::..::…:..:::…::::::………

Az abszolút optimista? A horgász, aki még a csali feltűzése előtt felrakja rotyogni kondérban a vizet.
……::…….::::::::…..:.::.::.::..::..::…:..:::…::::::………

Őbenne is megvolt a lehetőség. Csak nem bomlott ki.

6 thoughts on “Mondatok, melyeket feljegyeztem, de végül kimaradtak az adott írásokból

  1. “Ha azt mondod egy reklámra… …rögzítette agyadban a márka nevét”

    Ez még kevés, a rögzítésnek ugyanis előjele van! Ha irgalmatlan szar vagy zavaró a reklám, akkor negatív rögzülés történik. Például fogyasztási cikkek esetében ez azt eredményezi, hogy megyek a Tecsóban, és tényleg beugrik a márka a rögzülés hatására, de vágok a grimaszt, gondosan arrébb tolom a kocsit, és a konkurenciát fogom megvenni. :)

  2. Most megijesztettél, mert RSS-ből megyek, így nem tudom, hogy Ághy tényleg használja-e ezt a mondatot. (Ha az aghy.hu-ra gondolsz, ott nem, megnéztem.)

    Egyébként nincs abban semmi, ha ketten is ugyanarra a megállapításra jutnak.

  3. Payskin, Varanusz

    Ti a logikáról beszéltek, én meg szociológia kutatás eredményéről. (Ha jól emlékszem, Pratkanis-Aronson: Rábeszélőgép.)
    De van ilyen mondás a bulvárszereplőkre is.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *