Újabb ügyintézés

Felhívtam ma az Aegon biztosítót, mert van ott egy életbiztosításom, melyet a közelmúltban alakíttattam át inkasszós fizetésűre és a bank visszajelzése alapján nem volt problémamentes az átállás. Őszintén szólva a frász kiver az Aegon callcentertől – valamikor bevezették, hogy a szerződésszám mellé kell egy tízjegyű callcenter azonosító, meg egy négyjegyű titkos kód. Fogalmam sincs, hogy vannak-e ilyenjeim – és még csak tudni sem akarom. Nem káptalan a fejem, hogy ennyi számot megjegyezzek egy ügyintézéshez.
Természetesen az IVR-nél rögtön belefutottam a kódokba, de volt kerülőbillentyű, amellyel humánhoz jutottam. Eleinte ő is erősködött ezekkel a számokkal, de közöltem, hogy az általuk küldött levél – költözés folytán – hatvan doboz közül valamelyikben van, én viszont most telefonálok és izgatottan várom, hogy kiderüljön, rendben vannak-e a befizetéseim. Tőlem megvárhatjuk azt a 3-4 hetet, mire ezek a dobozok kiürülnek, de nem biztos, hogy ez a jó megoldás.
Sóhaj.
– Akkor mondja legyen kedves a nevét!
Megmondtam.
– Születési év, hónap?
Azt is.
– Igen, itt van. Ellenőrzésképpen kellene a pontos lakcíme is.
Még azt is tudtam.
– Remek. Van itt egy mobilszám, az még működik? (Beolvasta)
– Igen.
Ennyi elég is volt az előjátékból. Letisztáztuk a dolgokat, kiderült, ők voltak túl mohók, hamarabb akartak pénzt leemelni a számlámról, mint amikortól az inkasszó érvényessé vált.
– Kedves, ha már itt járunk, nekem mostanában változott meg a lakcímem. Átírná?
– Ahhoz mindenképpen kell a callcenter kód.
– Ne csinálja már. Be vagyok azonosítva, bediktáltam minden adatot, amelyeket kért, Ön ott ül a számítógép előtt és csak annyit kellene csinálnia, hogy átírja a lakcímemet.
– Várjon egy kicsit.
Vártam.
– Utánajártam, Önnek írásban kell bejelentenie a lakcímváltozást.
– Nekem? Na, azt várhatják. A fizetés inkasszóval megy, számláról. Ezzel én megtettem mindent, hogy megkapják a pénzüket. Ha bármi gubanc van, a mobilszámomat ismerik, majd szólnak. Legfeljebb a további üzleti ajánlataik rossz címre mennek, marhára nem fog érdekelni. Én, úgy gondolom, megtettem mindent a lakcímváltozás bejelentéséhez, ennél többet már nem fogok sportolni az ügyön. Ha annyira kell a címem, nyomozzák ki!
Nyelés. Szünet.
– Köszönjük a hívását. Örülök, hogy segíthettünk – tért végül magához a vérprofi hölgy.
– Én is köszönöm – váltottam vissza egy pillanat alatt udvariasba.

One thought on “Újabb ügyintézés

  1. Hehe, nálam ugyanez lakáskasszával. Kombi hitel van, tehát lakáskasszát is fizetünk. Fundamenta előzékenyen kiküld egy papírt, hogy ha megváltozott volna valamely adatom, akkor ugyan legyek már szíves bejelenteni.
    No, rendben van, kitöltöm, hiszen fél éve beköltöztünk, akár ide is küldhetnék a leveleiket. Felhívom őket, hogy postán küldjem az űrlapot, vagy a civilizáció mai állása szerint esetleg faxon is lehet. Nos, faxon is lehet…
    lehetne, de csak a hitelnyújtó bank jóváhagyásával. Minden szerződést érintő módosításhoz kell a bank jóváhagyása.
    Ennyit erről, akkor küldözgessék nyugodtan vidékre, legfeljebb pár hét késéssel olvasom az idiótizmusukat…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *